Stanice | Tam | Zpět |
---|---|---|
Turnov | 9.45 | 12.09 |
Turnov město | 9.50 | 12.04 |
Karlovice-Sedmihorky | 10.02 | 11.52 |
Hrubá Skála | 10.09 | 11.48 |
Borek pod Troskami | 10.13 | 11.38 |
Ktová | 10.18 | 11.34 |
Rovensko pod Troskami | 10.23 | 11.30 |
Stanice | Tam | Zpět |
---|---|---|
Turnov | 13.42 | 17.33 |
Dolánky | 13.49 | 17.26 |
Malá Skála | 14.29 | 17.17 |
Líšný | 14.34 | 16.01 |
Železný Brod | 15.04 | 15.52 |
Semily | 15.17 | 15.37 |
Turnov - Rovensko p. T. - Turnov | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Jednosměrné jízdné | ||||||
Turnov | 30/30 | 50/30 | 50/30 | 50/30 | 70/50 | 70/50 |
50/30 | Turnov m. | 30/30 | 50/30 | 50/30 | 50/30 | 70/50 |
70/50 | 50/30 | Sedmihorky | 30/30 | 30/30 | 50/30 | 50/30 |
70/50 | 70/50 | 50/30 | Hrubá Skála | 30/30 | 30/30 | 50/30 |
70/50 | 70/50 | 50/30 | 50/30 | Borek p. T. | 30/30 | 30/30 |
100/70 | 70/50 | 70/50 | 50/30 | 50/30 | Ktová | 30/30 |
100/70 | 100/70 | 70/50 | 70/50 | 50/30 | 50/30 | Rovensko p. T. |
Zpáteční jízdné | ||||||
Turnov - Semily - Turnov | |||||
---|---|---|---|---|---|
Jednosměrné jízdné | |||||
Turnov | 30/30 | 50/30 | 70/50 | 70/50 | 70/50 |
50/30 | Dolánky | 30/30 | 50/30 | 70/50 | 70/50 |
70/50 | 50/30 | Malá Skála | 30/30 | 50/30 | 70/50 |
100/70 | 70/50 | 50/30 | Líšný | 30/30 | 70/50 |
100/70 | 100/70 | 70/50 | 50/30 | Železný Brod | 50/30 |
100/70 | 100/70 | 100/70 | 100/70 | 70/50 | Semily |
Zpáteční jízdné | |||||
Pro lehkou až středně těžkou posunovací službu vyvinula ČKD v roce 1959 prototyp lokomotivy T324.0. Lokomotiva byla podrobena důkladnému zkušebnímu provozu a na základě poznatků z provozu a údržby byly provedeny konstrukční změny. Jako řada T334.0 se lokomotiva začala vyrábět v roce 1961. Po ČKD probíhala výroba i v Tatře Smíchov, SMZ Dubnica nad Váhom a výrobu uzavíraly v roce 1973 TS Martin. Celkem bylo vyrobeno 596 kusů této řady, z nichž drtivá většina byla určena pro průmysl. Do lokomotiv byl použit motor 12 V 170 DR, používaný například i v motorovýchvozech M262.0. Přenos výkonu je Wproveden pomocí hydrodynamické dvouměničové převodovky s redukcí jízdních režimů. Přenos kroutícího momentu je pomocí kardanových hřídelů na nápravové rozvodovky a převodovky. Lokomotiva T334.0866 byla vyrobena v roce 1969 v TS Martin. 1. 12. 1969 absolvovala technicko-bezpečnostní zkoušku a následně byla 4. 12. předána do provozu v podniku Svit v Otrokovicích. Jejím posledním působištěm byly České lupkové závody v Novém Strašecí. Odtud byla lokomotiva převezena do Turnova a postupně probíhají práce pro zajištění jejího spolehlivého provozu.
Kvůli velkému nedostatku přípojných vozů bylo v roce 1958 rozhodnuto o výrobě prototypu vozu Balm, který vycházel z právě vyvíjeného motorového vozu M240.0. Od roku 1958 do roku 1969 vyrobila Vagonka Studénka 711 vozů Balm a 30 poštovních vozů BFalm. Vozy byly na svou dobu velmi moderní, byly vybaveny dvěma vytápěcími agregáty a zářivkovým osvětlením. Díky čelním panoramatickým oknům jsou vozy vhodné pro turistické a výletní vlaky a jsou proto cestujícími často vyhledávány.
Z Turnova se můžete vydat dopoledním vlakem do Rovenska pod Troskami. Tam můžete přesednout na historický autobus, který vás odveze přímo pod Trosky a vrátí zase zpátky k vlaku, kterým se vrátíte do Turnova. Odpoledne pak můžete vyrazit do Semil, odkud vás historický autobus odveze na Kozákov. Po návštěvě rozhledny pak dojedete autobusem do Malé Skály k našemu vlaku, kterým se vrátíte zpět do Turnova.
Z Malé Skály vás historický vlak odveze do Semil, odkud se můžete svézt historickým autobusem přes Kozákov zpět na Malou Skálu.
Ze Semil se můžete svézt historickým vlakem na Malou Skálu, odkud se pak můžete vrátit historickým autobusem přes Kozákov zpět do Semil.
Jízdní řád autobusů a další informace naleznete v tomto odkazu.